Splošni pogoji

Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa preko spletne trgovine Mali Jaka, ki je dostopna na povezavi www.malijaka.si in jo upravlja Tanal d.o.o.

Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Informacija o ponudniku in kontaktni podatki

  • Ponudnik: Tanal d.o.o.
  • Sedež ponudnika: Ljubljanska ulica 28, 6310 Izola
  • Matična številka: 6539297000
  • Davčna številka: 27139239
  • E-mail: info@malijaka.si
  • Spletna stran: www.malijaka.si
  • Tel.: 070 77 72 72

Povzetek zakonodaje o dostopnosti informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-pošta),
  • pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • bistvene značilnosti blaga (vključno z garancijami),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Cene

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in so končne z ddv. Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe.

Naročila

Za oddajo naročila v spletni trgovini se ni potrebno registrirati. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila izpolniti točne podatke.

Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Na spletni strani so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.

Preklic naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun. V tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.

Naročilo je možno preklicati izključno preko elektronske pošte na info@malijaka.si.
V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila:
    • Ime in priimek kupca
    • Naslov kupca
    • Številka naročila

Potrditev naročila

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

V primeru, da po prevzemu blaga prejeti artikel ni po meri potrošnika ali z artiklom ni zadovoljen, ima potrošnik pravico, da ponudniku najkasneje v 14-ih dneh od dneva, ko je potrošnik prejel blago, pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Pri tem potrošniku ni potrebno navajati razlogov za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pravica o odstopu od pogodbe ne velja za artikle izdelane po naročilu.

O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti na e-mail naslov: info@malijaka.si

Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.

Potrošniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, skupaj s priloženim računom najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika: TANAL D.O.O., LJUBLJANSKA ULICA 28, 6310 IZOLA.

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke NE sprejemamo pošiljk z odkupnino.

Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

Če kupec odstopi od pogodbe v skladu z določili, mu ponudnik vrne vsa opravljena plačila. Vračilo plačil bo opravljeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in vračilu izdelka. V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko nakazila na vaš osebni bančni račun, ki nam ga morate v postopku vračila pisno sporočiti.

Način plačila

Potrošnik lahko naročeno blago v spletni trgovini plača na naslednje načine:

  • Plačilo po predračunu: naročeno blago lahko plačate po predračunu, ki ga prejmete na vaš e-mail naslov ob zaključku oddaje naročila. Predračun lahko plačate preko katerekoli spletne banke ali s plačilom položnice na banki ali pošti. Pošiljka bo odposlana šele, ko bo vaše nakazilo vidno na našem transakcijskem računu. To je isti ali naslednji dan, odvisno od banke in ure nakazila.
  • Plačilo po povzetju: naročeno blago plačate z gotovino ali plačilno kartico, dostavni službi ob prevzemu pošiljke.
  • Plačila preko spleta: naročeno blago plačate s plačilno kartico preko spleta.

Vsi načini plačil niso na voljo za vse načine dostave. Načini plačil se lahko glede na lokacijo naročnika, naslov za dostavo ali glede na trenutno situacijo spremenijo brez predhodnega obvestila.

Dostava

Vse pakete dostavljamo v sodelovanju z dostavno službo.

Strošek dostave se obračunava po trenutno veljavnem ceniku in je razviden pri zaključku nakupa.

Ob plačilu PO POVZETJU vas bremeni še provizija oz. storitev odkupnine dostavne službe. Storitev se plača ob prevzemu paketa neposredno dostavni službi, po trenutno veljavnem ceniku dostavne službe. Strošek storitve odkupnine ni vključen v vrednost paketa.

Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. Rok dobave se prav tako podaljša v primeru izrednih razmer.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Varnost osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter z ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Uporabnik lahko kadarkoli zahteva, da se njegovi osebni podatki popravijo, spremenijo ali izbrišejo.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Za več informacij nas pokličite na 070 77 72 72 ali pošljite e-mail na info@malijaka.si.

Varnostna opozorila glede uporabe vseh izdelkov

Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov.

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

Garancija izdelkov

V kolikor se je artikel pokvaril oz. ne deluje pravilno, lahko na vse elektronske naprave v naši ponudbi uveljavljate 1 letno garancijo, ki velja od dneva prejema artikla. Garancijo lahko uveljavite ob predložitvi računa (potrjen garancijski list ni pogoj).

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe izdelka
  • obrabe zaradi uporabe
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali le delno razrešen.

Za menjavo v garanciji nas prosim kontaktirajte preko elektronske pošte.

Preden paket odpošljete, nujno preverite na potrdilu o naročilu ali računu, ki ste ga prejeli po elektronski pošti v trenutku naročila, da ste izdelek kupili v naši spletni trgovini. V primeru, da nam dostavite izdelek ki ni naš, ne odgovarjamo za vašo napako in paketa ne bomo vračali.

Izdelek morate vrniti na naš naslov v 14 dneh od oddaje zahtevka za uveljavljanje garancije:

Tanal d.o.o., Ljubljanska ulica 28, 6310 Izola.

Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.

Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja, pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa vam bomo poslali nov izdelek v zamenjavo.

POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Mali Jaka in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.