Dostava

Dostava

Za nas pakete dostavlja podjetje GLS, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po prejetem naročilu. Če je naročeni artikel na zalogi v našem skladišču, prejmete paket že naslednji delovni dan po prejetem obvestilu o odpremi. Zaradi različnih logističnih vzrokov, se lahko dostava podaljša. Če vas ob dostavi ni na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu, se lahko za ponovno dostavo dogovorite osebno z dostavljavcem GLS. Kontakt z dostavno službo je možen po telefonu ali elektronski pošti, ki vam jih pošlje dostavljavec, hkrati z obvestilom o času dostave. Več o tem tukaj.

Izdelki, naročeni na spletni strani www.malijaka.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Ponavadi vsa naročila, ki so oddana do 12.00, odpošljemo še isti dan. Hitrost in natančnost dobave, sta za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno isti ali naslednji delovni dan.

Brezplačna dostava

Brezplačna dostava je ob naročilu, ki je višje ali enako od 40,00 EUR. Pri takšnih naročilih, se brezplačna dostava upošteva avtomatsko na blagajni oz. pri zaključku naročila. Brezplačna dostava velja za klasično dostavo, posebna dostava pa se obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe.

Naročila dostavimo kamorkoli na območju Slovenije.

Naš dostavni partner, naročene pakete dostavi na naslov, vnesen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa GLS se lahko odločite, da se vam paket dostavi na drugo ime ali naslov. Na primer k vam v službo ali na drug naslov kjer se nahajate. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali plačilo ob dostavi (po povzetju) vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine oz. plačilno kartico. Če je izbrana dostava na službeni naslov in vi ne boste prisotni, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila, kako prevzeti paket. Dostavna služba vas bo ponovno preko SMS obvestila v primeru, da v štirih delovnih dneh niso prevzeli paketa.

V primeru, da izbranega izdelka ne bo na zalogi, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

Dostavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte ali telefona sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali ga na vašo željo, zamenjali z drugim.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko pri nakupu vpišete želeni datum odpreme vašega paketa oz. nam to sporočite preko elektronske pošte ali po telefonu. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 041 429 248 ali nas kontaktirajte tukaj.

Obravnava poškodovanih pošiljk

Če ob dostavi paketa ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka vidno poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek za vračilo paketa ali ponovne dostave novega paketa. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@malijaka.si ali po telefonu na številko 041 429 248. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) original embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z našo svetovalko se lahko dogovorite za način oddaje ali prevzema artikla.